فروشگاه اینترنتی فون پرو / قوانین و مقررات

قوانین و مقررات phonpro-infinityAsset 2

با توجه به این اصل که هر فروشگاهی یا سازمانی قوانین و مقرراتی را برای ارائه هرچه بهتر خدمات و محصولات خودتنظیم می‌کند ازاین‌رو فروشگاه اینترنتی " فون­ پرو "  نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تمامی قوانین درج‌ شده در وب‌سایت " فون­ پرو "  کاملاً منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تنظیم‌ شده و تحت شرایط زیر خدمات مربوطه را ارائه می‌نماید؛ لذا این شرایط به‌عنوان یک قرارداد الزام‌آور بر روابط بین " فون­ پرو "  و مشتریان حاکم خواهد بود.

بر­این­اساس خواهشمندیم پیش از ثبت سفارش و استفاده از خدمات " فون­ پرو "  حتماً این قوانین را به‌دقت مطالعه فرمایید. لازم به­ذکر است که در طول زمان، امکان به‌روزرسانی شرایط و قوانین وجود خواهد داشت و شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‌ها و قوانین قبلی تلقی می‌شود و استفاده از خدمات " فون ­پرو "  به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات و قبول تمامی شرایط ذیل است و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی در این خصوص را بلا اعتبار می‌نماید.

فروشگاه اینترنتی " فون­ پرو " متعهد به تلاش برای ارائه‌ی خدمات باکیفیت است و در این راه تلاش می‌کند با

بهبود فرآیندها همسو با نیاز مشتریان سطح خدمات ارائه‌شده را ارتقا بخشد.

تعاریف و اصطلاحات

اصطلاحاتی که در این شرایط و قوانین به‌کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است:

فروشگاه: فروشگاه اینترنتی " فون­ پرو "  به‌عنوان فروشنده

وب‌سایت: وب‌سایت فروشگاه اینترنتی " فون ­پرو "  به آدرس www.phonpro.ir

کاربر: هر فردی که به هر نحوی با فروشگاه اینترنتی " فون­ پرو "  تعامل ایجاد نماید.

حساب کاربری: حسابی است که اشخاص برای استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی " فون­ پرو "  ایجاد کرده‌اند.

مشتری: هر کاربری که اقدام به خرید از فروشگاه اینترنتی " فون ­پرو "  نماید.

سفارش: هرگونه کالایی که مشتری با تکمیل فرآیند خرید قصد خرید آن را اعلام نموده و در سبد خرید خود

ثبت می‌نماید.

خرید: هرگونه کالایی که مشتری وجه آن را پرداخت می‌کند.

اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران در وب سایت " فون ­پرو "  قرار داده می‌شود، اعم از اطلاعاتی که به­صورت مستقیم از سوی کاربران وارد می‌شود و همچنین اطلاعاتی که به‌صورت خودکار و درنتیجۀ بهره‌برداری

از خدمات وب سایت " فون­ پرو "  تولید می‌شود.

قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران: قانون اساسی، قوانین عادی، آئین‌نامه‌های اجرایی، بخشنامه‌ها،

دستورالعمل‌ها و کلیه ضوابط قانونی حاکم­بر انجام موضوع قرارداد.

قوانین عمومی فروشگاه اینترنتی "فون­ پرو "

  1. فروشگاه اینترنتی "فون ­پرو " همواره خود را در خصوص ارسال کلیه سفارش‌های ثبت‌شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن متعهد می‌داند ولی بااین‌وجود، درصورتی‌که موجودی کالای موردنظر به اتمام رسیده باشد، حتی بعد از ثبت سفارش مشتری، حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه برای " فون­ پرو "  محفوظ است، البته در این صورت مشتری می‌تواند کالای خود را جایگزین نماید در غیر­این­صورت استرداد وجه حداکثر طی دو روز کاری انجام خواهد شد.
  2. ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی " فون­ پرو "   به‌منزله­ی رزرو محصول بوده و " فون ­پرو " ه خود را مسئول ارسال سفارش‌های تأییدشده و پرداخت‌شده توسط مشتری می‌داند، طبیعی است که سفارش‌های تأیید نهایی نشده و یا وجه آن پرداخت نشده باشد به‌منزله عدم سفارش بوده و به‌صورت خودکار حذف می‌شود.
  3. کلیه سفارش‌های تأییدشده در " فون ­پرو "  حداکثر یک روز بعد از ثبت سفارش یا در اولین روز کاری پس از ثبت سفارش ارسال می‌شود. ثبت مشخصات کامل از قبیل آدرس دقیق و شماره­های تماس و ... برای دریافت به‌موقع کالا ضروری است چراکه هرگونه نقص در مشخصات منجر به بروز اختلال در دریافت کالا توسط مشتری خواهد شد.
  4. قیمت‌های مندرج در سفارش‌ها، قیمت روز " فون­ پرو "  و مورد تأیید مشتری بوده و نوسانات قیمت هیچ تأثیری در سفارش‌ها نخواهد داشت.
  5. کلیه کالاهای خریداری‌شده از " فون ­پرو "  دارای 10 روز مهلت تست از تاریخ صدور فاکتور می‌باشد.
  6. گارانتی و خدمات پس از فروش کالاها کاملاً برعهده شرکت گارانتی کننده بوده و " فون ­پرو "  تنها فروشنده کالا است، همچنین کالاهای بدون گارانتی و یا با گارانتی بین‌الملل شامل هیچ‌گونه خدمات پس از فروش و یا خدمات گارانتی در ایران نمی­باشد.
  7. باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه‌اندازی شوند (مانند تلویزیون و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرید تا بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش آن محصول استفاده نمایید.
  8. در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

نکته: به دلیل ماهیت متفاوت کارت هدیه، خریداری کارت هدیه مشمول هیچ‌یک از شرایط درج شده در این صفحه نیست.

  1. هزینه ارسال کالا از " فون­ پرو "  به مشتری در فاکتور درج  ‌شده و هزینه‌ی حمل در مقصد از مشتری اخذ می‌گردد، لازم به ذکر است درصورتی‌که هزینه پیک یا ارسال رایگان باشد در فاکتور درج می‌گردد و هزینه‌ی حمل دریافت نخواهد شد.
  2. مشتری باید قبل از ثبت سفارش و یا خرید کالا، مواردی را که ازنظر مشخصات ظاهری و یا مشخصات سخت‌افزاری دارای اهمیت ویژه است، با سایت اصلی شرکت سازنده کالا چک کرده و از مشخصات موردنظر خود اطمینان حاصل کند.
  3. مشتری باید قبل از انتخاب نوع گارانتی، با مراجعه به سایت اصلی شرکت ارائه‌دهنده سرویس، از شرایط شرکت گارانتی کننده اطمینان حاصل کند.
  4. مشتری موظف و متعهد است سفارش خود را در هنگام دریافت به‌طور دقیق با مندرجات فاکتور و مشخصات کالاها مطابقت داده و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در سفارش، کسری لوازم جانبی و همراه و یا مشاهده هرگونه ایراد فیزیکی و ظاهری از قبیل شکستگی، له‌شدگی و ... از دریافت سفارش خودداری نماید. بدیهی است دریافت کالا یا استفاده از آن به هرنحو، به‌منزله تأیید صحت و کامل بودن سفارش و تأیید سلامت ظاهری کالا می‌باشد و پس‌ازآن طرح هرگونه ادعایی مبنی بر وجود اشکال و ایراد ظاهری در سفارش به‌هیچ‌عنوان مورد قبول " فون­ پرو "  نمی‌باشد.
  5. در صورت درخواست مشتری، " فون­ پرو "  می‌تواند محصولاتی که دارای ضمانت ویژه تعویض 10 روزه هستند را قبل از ارسال تست نموده و پس از احراز اطمینان از صحت عملکرد آن، مرسوله را برای مشتری ارسال نماید. مزیت این امر برای مشتری در عدم اتلاف زمان در صورت وجود هرگونه ایراد فنی می‌باشد. درخواست مشتری در این زمینه بایستی کتباً در قسمت توضیحات سفارش ذکرشده و یا از طریق پشتیبانی آنلاین " فون­ پرو "  با ثبت مشخصات کامل و قبل از ارسال کالا اعلام گردد.