چنانچه بعد از سفارش از خرید خود منصرف شدهاید یا خواستید سفارش را تغییر بدهید یا اینکه ایرادی در محصول وجود داشت به واحد پشتیبانی اطلاع دهید تا اقدامات لازم را انجام دهند، چراکه اطمینان خاطر کاربران، آرامش و رضایتمندی مشتریان هدف اصلی " فونپرو " بوده و خدمات خود را براساس مشتریان هرچه بیشتر آنان معرفی و ارائه مینماید. تمامی محصولات فروشگاه دارای ضمانت خرابی و گارانتی تعویض میباشند.
شرایط مرجوع کردن سفارش
- برخی از محصولات مثل کیف، قاب، محافظهای صفحهنمایش معمولی و شیشهای و کلیه کالاهای مصرفی و غیر برقی و نظایر آنکه در آنها صحت کالا در هنگام تحویل به مشتری شرط است، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند. لذا خواهشمند است هنگام تحویل اینگونه سفارشها، وضعیت فیزیکی را بررسی نموده و در صورت مشاهده هرگونه عیب و مغایرت، از تحویل آن خودداری و نسبت به عودت محصول توسط مأمور حامل کالا اقدام نمایند و محصول را مرجوع نمایید.
- محصولاتی که شامل گارانتی 10 روزه مهلت تست هستند، این مهلت از لحظه تحویل محصول توسط مأمور پستی محاسبه میگردد و ملاک زمان سفارش محصول نمیباشد. لذا در صورت هرگونه تأخیر در ارسال محصول به هر علتی از طرف فروشگاه " فونپرو " هیچ نگرانی از بابت مهلت تست محصول سفارش شده نداشته باشید.
- کلیه کالاهای سفارش شده از " فونپرو " که دارای 10 روز مهلت تست از تاریخ صدور فاکتور میباشد و درصورت وجود اشکال فنی سختافزاری، به تشخیص کارشناسان فنی این مجموعه برای شما تعویض میشوند. بدیهی است که پسازاین مهلت 10 روزه ارائه کلیه خدمات برعهده شرکت گارنتی کننده کالا میباشد.
- لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ده روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود چرا که کالا باید در کارتن یا جعبه اصلی خود به " فونپرو " بازگردانده شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- برای ارجاع محصول پس از طی 24 ساعت از زمان دریافت کالا میتوانید با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا محصول خراب را عودت داده و کالای سالم تعویضی و یا وجه آن را دریافت نمائید.
- چنانچه محتویات بستهبندی با آنچه سفارش دادهاید مطابقت نداشته باشد، سریعاً طی 24 ساعت مورد را به اطلاع فروشگاه " فونپرو " برسانید. " فونپرو " ضمن موظف دانستن خود در تعویض کالای ارسالی، کلیه هزینههای پس گرفتن کالا و ارسال مجدد آن را نیز عهدهدار خواهد بود. مشتری میتواند به یکی از روشهای مندرج در صفحه تماس با ما مراتب را با " فونپرو " در میان بگذارد.
- اگر مغایرت بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید از کالا استفاده نشده باشد ولی در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بستهبندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود.
- تا زمانی که سفارش برایتان بارگیری نشده است، فرصت دارید، سفارشتان را لغو کنید. در این صورت هیچ هزینهای بر عهده شما نخواهد بود.
- چنانچه پس از انجام کامل فرایند خرید، از خریدتان منصرف شدید میتوانید قبل از باز کردن بستهبندی با تقبل هزینههای ارسال، بیمه و دریافت محصول، آن را عودت نمائید.
نکات مدنظر در مرجوع کردن سفارش
- لطفا قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش " فونپرو " از طریق یکی از راه های مندرج در صفحهی تماس با ما تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش " فونپرو " خودداری نمایید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باتری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- از برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، جدا خودداری کنید چرا که امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید).
نکته: اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده پرینت گرفته یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانهای بنویسید.
- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جدا خودداری کنید و در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته و ارسال کنید.
مراحل مرجوع نمودن کالا
- ثبت درخواست مرجوعی کالا توسط مشتری
- بررسی درخواست مشتری توسط کارشناسان
- ارسال کالا توسط مشتری
- دریافت کالا توسط " فونپرو "
- بررسی ایراد و مشکل کالا توسط کارشناسان " فونپرو "
- تعویض کالا یا پرداخت وجه کالای مرجوعی
نکته: " فونپرو " تمامی تلاش خود را برای استرداد فوری وجه مشتری و رضایت مشتریان دارد؛ ولی به جهت برخی موارد پیشآمده که منجر به سوءاستفاده کلاهبرداران اینترنتی گشته و همچنین به دلیل تأکید پلیس فتا، هرگونه استرداد وجه حداقل بایستی بین 24 تا 48 ساعت بعد انجام گیرد.