فروشگاه اینترنتی فون پرو / سوالات متداول

سوالات متداول phonpro-infinityAsset 2

ورود و ثبت‌نام

1- چگونه می‌توانم حساب کاربری ایجاد نمایم؟

پس از ورود به وب سایت " فون پرو " روی دکمه " " کلیک کرده و وارد صفحه ورود یا ثبت‌نام شوید.
شماره موبایل خود را وارد کرده و برای لحظه‌ای منتظر بمانید.
در صورت موجود بودن شماره موبایل، صفحه ورود به وب‌سایت را مشاهده خواهید کرد و با وارد کردن رمز عبور صحیح و کلیک بر روی دکمه ورود می‌توانید وارد فروشگاه اینترنتی شوید.
درصورتی‌که شماره موبایل وارد شده موجود نباشد وارد صفحه ورود یا ثبت‌نام شده و کد ۴ رقمی ارسال شده به شماره موبایل را در محل مربوطه وارد نمایید.
در ادامه مراحل عضویت در صفحه رمز عبور جدید، دو کادر تعبیه شده است که رمز عبور و تأیید رمز عبور را وارد کرده و دکمه “ذخیره” را بزنید.
اطلاعات شما ذخیره شده و بعد از 5 ثانیه به صفحه اصلی " فون پرو "  منتقل خواهید شد.
درنهایت با کلیک بر روی دکمه " " وارد صفحه اطلاعات حساب کاربری شده و می‌توانید اطلاعات حساب کاربری خود را تکمیل نمایید.

2- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و پست الکترونیکی وجود دارد؟

بله، شما می‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کرده و با مشخصات جدید از امکانات فروشگاه بهرهمند شوید. پس از وارد کردن شماره موبایل و رمز عبور، وارد حساب کاربری خود شده سپس با کلیک بر روی گزینه " " به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات حساب کاربری" امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.
پس از  فشردن دکمه ویرایش اطلاعات امکان تغییر اطلاعات موردنظر و کلیک بر روی گزینه ذخیره به صفحه پست الکترونیکی خود شده و بر روی لینک تأییدیه‌ی ارسالی کلیک کرده و وارد بخش اطلاعات حساب کاربری میشوید.
یا
چطور می‌توانم مشخصات کاربری و پست الکترونیکی خود را ویرایش کنم؟
 برای ویرایش مشخصات کاربری خود باید مراحل زیر را طی کنید:

1. با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور وارد حساب کاربری خود شوید.

2. در بخش حساب کاربری، گزینه ویرایش اطلاعات حساب کاربری را انتخاب نمایید.

3. پس از تغییر اطلاعات موردنظر خود، بر روی دکمه ادامه کلیک نمایید.

3- من رمز عبور خود را تغییر دادم اما پیغامی مبنی بر تغییر رمز عبور برای من ارسال نشده است علت آن چیست؟

ابتدا اتصال خود به اینترنت را چک کرده و مطمئن شوید صفحه موردنظر به‌طور کامل بارگذاری شده باشد سپس اقدام به تغییر رمز عبور کنید. در صفحه تغییر رمز عبور مطمئن شوید رمز عبور قبلی خود را به‌درستی وارد کرده و کادر مربوط به رمز عبور جدید و تکرار رمز عبور جدید را بادقت وارد نمایید. در صورت حل نشدن مشکل با شماره مرتبط در صفحه “تماس با ما” تماس برقرار کنید.

4- رمز خود را فراموش کرده ام، چطور می‌توانم وارد پروفایلم شوم؟

از قسمت نوار بالایی سایت، روی گزینه " بر روی دکمه " " کلیک نمایید.
 در صفحه ورود یا ثبت‌نام شماره موبایل خود را وارد کرده و سپس در صفحه ورود به وب‌سایت گزینه "رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ ارسال کد یک‌بارمصرف" را انتخاب کنید. کد ۴ رقمی ارسال شده به شماره موبایل را در محل مربوطه وارد نمایید.
در صفحه مربوط رمز عبور جدید دو کادر تعبیه شده رمز عبور و تأیید رمز عبور را وارد کرده و دکمه “ذخیره” را فشار دهید.

5- آیا به لیست سفارش‌ها و تراکنش‌ها و خریدهای قبلی می‌توانم دسترسی داشته باشم؟

بله. شما می‌توانید وارد حساب کاربری شده و از طریق گزینه سفارش‌ها من به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشید و خریدها و تراکنش‌های قبلی خود را مشاهده کنید.
یا
چطور می‌توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟
ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
روی گزینه سفارش‌ها من کلیک کنید.
می‌توانید در این قسمت سوابق سفارش‌ها خود را ملاحظه فرمایید.


6- آیا برای خرید از فروشگاه اینترنتی " فون پرو " ، حتماً باید در " فون پرو "  عضو باشم؟

بله، بااینکه بدون وارد شدن به سایت می‏‌توان یک کالا را به سبد خرید اضافه کرد، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد وب‌سایت " فون پرو " شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
یا
بله. قبل از خرید می‌بایست از طریق شماره موبایل ثبت‌نام کرده و برای تکمیل فرآیند خرید باید تمامی مشخصات خود را تکمیل کنید.


7- من نمی‌توانم پس از پر کردن فرم عضویت ، عضوشوم در صورت امکان مرا راهنمایی کنید؟

لطفاً مرورگر خود را تغییر داده و مراحل خرید در قسمت عضویت را به‌صورت کامل طی کنید.

 

8- آیا در تمام ساعات شبانه‌روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه‌روز و در 7 روز هفته می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

یا

امکان خرید در تمام ساعات شبانه امکان‌پذیر هست؟

بله. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز سفارش خود را ثبت کنید اما در نظر داشته باشید سفارش‌هایی که بعد از ساعت ۱۰ صبح ثبت می‌کنید، فردای آن روز به بخش بسته‌بندی و ارسال واگذار خواهد شد.

 

9- چگونه از وضعیت سفارش ثبت شده خودآگاه شویم؟

شما با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود می‌توانید وارد حساب کاربری شده و از آخرین وضعیت سفارش خود در صفحه "سفارش‌های من" باخبر شوید.

یا

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار می‌گیرد و مراجعه به پنل حساب کاربری یا تماس با پشتیبانی " فون پرو "

 

10- آیا امکان ثبت سفارش تلفنی وجود دارد؟

خیر تمامی سفارش‌ها به‌صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت بوده و شما می‌توانید از طریق فروشگاه اینترنتی" فون پرو " اقدام به خرید کنید.

 

11- می‌توانم کالاهایی که موجود نیستند را تلفنی سفارش بدهم؟

خیر، کالاهایی که به علت عدم موجودی امکان سفارش از طریق سایت را ندارند، امکان ثبت تلفنی را نیز ندارند.

یا

برای این کار مشخصات محصول موردنظر را طی تماس تلفنی با بخش فروش اعلام فرمایید. بخش فروش فون پرو در کمترین زمان ممکن بررسی‌های لازمه را انجام داده و نتیجه را به شما اعلام خواهد نمود.

یا

آیا امکان سفارش کالاهایی که در " فون پرو " قرار ندارند وجود دارد؟

یکی از بهترین مزایای " فون پرو " ، تهیه و ارائه اجناسی است که در هیچ فروشگاه فیزیکی و آنلاینی وجود ندارد؛ اما در بازارهای جهانی عرضه شده‌اند. به این منظور برای انجام کلیه‌ی هماهنگی‌های خرید، لطفاً با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

یا

بله شما می‌توانید در سایت ثبت‌نام بفرمایید سپس محصول موردنظر را به‌طور دقیق با پشتیبان آنلاین ما درمیان بگذارید ، پس از بررسی همکاران ما با شما تماس می‌گیرند.

 

سفارش

1- آیا بعد از ثبت سفارش، نیازی به تماس با بخش فروش می‌باشد؟

خیر. همکاران ما پس از ثبت سفارش در صورت نیاز با شما تماس خواهند گرفت.

 

2- آیا بعد از ثبت سفارش، نیازی به تماس با بخش فروش می‌باشد؟

بله. شما می‌توانید در حین ثبت سفارش در توضیحات خرید خود، درخواستتان را یادداشت نموده تا توسط کارشناسان ما موردبررسی قرار گیرد. لازم به ذکر است که بنا به نوع درخواست شما، ممکن است نیاز به پرداخت هزینه از سمت شما باشد.

 

3- قصد خرید کالا و ارسال آن به‌عنوان هدیه را دارم، آیا امکان دارد که فاکتور برای او صادر نشود؟

بله. این امکان در فروشگاه اینترنتی ما وجود دارد که شما کالایی را به‌عنوان هدیه برای شخص دیگری سفارش دهید و فاکتور برای شخص موردنظر ارسال نشود. تنها درخواست خود را در بخش یادداشت سفارش درج کرده و با بخش فروش تماس بگیرید تا انجام شود.

 

4- امکان تغییر قیمت پس از ثبت سفارش، به دلیل نوسانات ارزی وجود دارد؟

همواره تعیین قیمت‌ها در " فون پرو " ، براساس خریدهای قبلی و براساس موجودی انبار انجام می‌شود پس می‌توانید با خیال راحت از خرید آنلاین خود لذت ببرید.

 

5- می‌توانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

 

6- درصورت ناموجود بودن یک کالا در  " فون پرو "  تا چه زمانی باید صبر کنیم؟

شما می‌توانید از طریق کلید مرا باخبر کن در زیر هر محصول ایمیل خود را وارد کنید و به ‌محض اینکه محصول موردنظر در سیستم موجود باشد یک ایمیل به‌صورت خودکار برای شما ارسال خواهد شد.

 

7- چگونه می‌توانم محصول موردنظر خود را انتخاب کنیم؟

با انجام دو راه این کار قابل انجام است:

 

خرید

1- امکان خرید توسط خودم و تحویل سفارش برای شخص دیگر نیز وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید سفارش خود را به‌صورت آنلاین ثبت کرده و هزینه آن را بپردازید و در قسمت آدرس؛ نشانی موردنظر خود را وارد کنید تا محصول موردنظر به نشانی موردنظر شما ارسال شود.

در صورت نیاز همچنین می‌توانید در قسمت یادداشت سفارش، نکات موردنظر را در خصوص تحویل سفارش یا هر مورد دیگری ثبت نمایید. مطمئن باشید که مسئول فروش " فون پرو " ، تمامی این موارد را خوانده و طبق آن عمل خواهد نمود.

 

2- امکان خرید به‌صورت شخصی و صدور فاکتور با نام شخص حقوقی و شرکتی وجود دارد؟

بله، به‌منظور انجام این روش می‌بایستی در قسمت توضیحات، اطلاعات شرکت خود را ثبت نمایید.

یا

بله، به‌منظور انجام این کار می‌بایستی در قسمت یادداشت سفارش، این مورد را حتماً با اطلاعات لازم ذکر فرمایید.

 

3- آیا امکان خرید کالایی پس از برداشته شدن پیشنهاد شگفت‌انگیز باهمان قیمت قبلی، وجود دارد؟

خیر. پیشنهادات ویژه صرفاً با این هدف طراحی می‌شوند که به در بازه زمانی مشخصی یکی از محصولات مشخص شده را باقیمت کمتری نسبت به بازار و حتی قیمت " فون پرو " ، از فروشگاه اینترنتی " فون پرو " خرید کنید.

 

4- آیا می‌توانم مبلغ سفارشم را به‌صورت اقساطی پرداخت کنم؟

خیر، در حال حاضر فروش اقساطی وجود نداشته و تمامی محصولات کاملاً به‌صورت نقدی بفروش می‌رسند.

 

5- امکان خرید به‌وسیله چک وجود دارد؟

در حال حاضر امکان فروش چکی وجود نداشته و کاملاً به‌صورت نقدی انجام می‌شود.

 

6- امکان اینکه پس از خرید، وضعیت کالایی به‌صورت ناموجود باشد وجود دارد؟

اگر شما آخرین محصول موجود را خریده باشید و دیگر محصولی با آن مشخصات در قسمت انبار موجود نباشد سیستم به‌صورت خودکار آن محصول را ناموجود خواهد کرد.

 

7- آیا می‌توانیم تعدادی از یک محصول را به‌صورت یکجا خریداری کنیم؟

خیر. مصرف‌کننده نهایی، اولویت ارسال سفارش در " فون پرو " را داراست و ازاین‌رو همواره ممکن است سفارش‌ها با تعداد انبوه و یا سفارش‌ها همکاران به‌حسابشان عودت شود.

یا

آیا تعداد خرید از یک کالا در " فون پرو " محدودیتی دارد؟

 

8- امکان اطلاع از کشور سازنده محصول و یا محتویات جعبه قبل از خرید وجود دارد؟

بله تمامی نکات از قبیل مشخصات فنی و کشور سازنده  و همچنین ویدیوهای آنباکس محصولات در صفحه‌ی محصول موردنظر قرارگرفته تا خرید شما را آسان‌تر و مطمئن‌تر کند.

 

9- در خرید اینترنتی به چه چیزی باید دقت نمود؟

در خریدهای اینترنتی اعتبار و اعتماد امر بسیار حیاتی است، فروشگاه " فون پرو " دارای نماد الکترونیک و مورد تأیید مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال می‌باشد که این بالاترین نماد اعتبار برای یک فروشگاه اینترنتی است.

 

10- در اطلاعات خریدار، چرا کدپستی و کدملی من تائید نمی‌شود؟

کدپستی، کدملی حتماً باید معتبر و ده رقمی باشد. برای دسترسی به کدپستی باید از یکی از قبوض خود استفاده کنید.

 

11- از کجا مطمئن شوم خرید من ثبت شده است؟

پس از تکمیل اطلاعات و فرایند خرید، کد پیگیری به شما داده می‌شود که با موفقیت عملیات خرید شما ثبت شده است و در اسرع وقت همکاران ما با شما تماس می‌گیرند.

 

کد تخفیف و پیشنهاد ویژه

 

1- پیشنهاد شگفت‌انگیز موجود در سایت چیست؟

ما در فروشگاه آاینترنتی " فون پرو " همواره سعی در ارائه محصولات با قیمت‌های واقعاً باورنکردنی هستیم. بسیاری از اوقات کالاهای موجود در بازار را با قیمتی کمتر و شگفت‌انگیز نسبت به رقبا به کاربران عزیز پیشنهاد می‌دهیم. بد نیست قبل از هر خرید، پیشنهادات شگفت‌انگیز ما را چک کنید.

 

2- مزایا و تخفیفاتی برای مشتریان دائمی و یا خریدهای سازمانی وجود دارد؟

در حال حاضر متأسفانه چنین امکانی وجود ندارد اما در آینده‌ی نزدیک این قابلیت برای کلیه مشتریان وفادار ما عملی خواهد شد.

 

3- کد تخفیف دارم؛ چگونه از آن استفاده کنم؟

برای استفاده از کد تخفیف، در قسمت زیرین سبد خرید، این کد را در قسمت کوپن وارد نمایید. پس از زدن کلید اعمال تخفیف، تعرفه کد تخفیف به مبلغ خرید شما اعمال گشته و مجموع مبلغ کاهش می‌یابد.

 

پرداخت

1- مبلغ سفارش‌ها به چه صورتی پرداخت می‌شود؟

مبلغ سفارش‌ها به‌صورت آنلاین پرداخت می‌شود.

 

2- درگاه الکترونیکی پرداخت، از کدام کارت‌های بانکی پشتیبانی می‌کند؟

با تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب می‌توانید محصولات خود را خریداری کنید. فقط توجه داشته باشید رمز اینترنتی (رمز دوم) یا رمز پویای کارت‌بانکی شما فعال شده باشد.

 

3- آیا امکانی برای پرداخت هزینه محصول موردنظر در محل وجود دارد؟

متأسفانه با توجه به شرایط بحرانی بیماری موجود این امکان در حال حاضر غیرفعال می‌باشد.

 

4- چطور می‌توانم سفارش خود را به‌صورت اینترنتی پرداخت کنم؟

 

5- درگاه پرداخت الکترونیکی فروشگاه  اینترنتی " فون پرو " ، امن است؟

درگاه بانکی " فون پرو " باهمکاری بانک‌های معتبر انجام پذیرفته و کاملاً امن می‌باشد.

درگاه اینترنتی " فون پرو " با رعایت قوانین و استاندارهای مربوطه، از بانک معتبر ایران اخذ شده است و کاملاً امن می‌باشد. همچنین این فروشگاه دارای گواهی امنیتی SSL برای رمزنگاری کلیه اطلاعات ردوبدل شده بین مرورگر شما تا سرور وب‌سایت " فون پرو " می‌باشد و امکان دستبرد به اطلاعات ردوبدل شده دراین‌بین صفر است.

پس شما مشتری گرامی می‌توانید با خیال راحت به انجام خرید خود بپردازید. فقط حتماً به فعال بودن قابلیت SSL در مرورگر خود با سبز بودن نوار آدرس توجه نمائید.

 

پیگیری ارسال

1- چطور می‌توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

یا

همکاران ما پس از ارسال سفارش ، بارکد پستی مرسوله را در پنل کاربری‌تان قرار می‌دهند و همچنین به آدرس ایمیلی که در " فون پرو "  ثبت کردین ارسال می‌کنند. در صورت لزوم شما میتوانید به‌وسیلهی فرم تماس با ما با واحد فروش ، پشتیبانی و پیگیری تماس برقرار کنید.

 

2- چگونه از وضعیت سفارش خودآگاه شوم؟

برای اطلاع از وضعیت سفارش شما سه راه وجود دارد:

راحت‌ترین راهکار، اطلاع‌رسانی از طریق پیامک است. برای این¬کار کافی است هنگام ثبت سفارش، تیک مربوط به اطلاع‌رسانی از وضعیت سفارش از طریق پیامک را بزنید. در این صورت کلیه وضعیت‌های سفارش شما تا مرحله تکمیل شدن به‌صورت پیامک برای شما ارسال می‌شود.

جهت مشاهده وضعیت سفارش و پیگیری آن از طریق پنل کاربری ابتدا بایستی از سایت وارد حساب کاربری خود شوید. این کار با کلیک بر روی شکل آدمک در قسمت بالای وب‌سایت و وارد کردن نام کاربری و گذرواژه انجام می‌گیرد.

سپس همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، وارد قسمت «سفارش‌ها» شوید. در صفحۀ باز شده لیست تمامی سفارش‌های شما موجود است. همان‌طور که ملاحظه می‌نمایید، آخرین وضیعت سفارش در ستون «وضعیت» قابل‌مشاهده است. همچنین برای دیدن جزئیات بیشتر در مورد سفارش، می‌توانید روی شماره سفارش یا دکمه «نمایش» کلیک نمایید.

غیر از دو روش بالا وضعیت سفارش از طریق ایمیل نیز برای مشتری ارسال می‌گردد.

 

تحویل کالا

1- نحوه محاسبه هزینه پستی سفارش به چه صورتی است؟

هزینه‌های پستی با توجه به وزن کالای مربوطه از سوی مرکز پست مرکزی محاسبه می‌شود.

یا

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه ارسال سفارش بسته به مقصد و همچنین نوع کالا تعیین می‌گردد. به‌عنوان‌مثال هزینه ارسال محصولی با بسته‌بندی کوچک در مقایسه با محصولی با بسته‌بندی و وزن بزرگ‌تر متفاوت است.

اگر سفارش حاوی محصولات متعددی باشد، هزینه ارسال بر اساس وزن سنگین‌ترین محصول سفارش داده شده محاسبه می‌گردد.

 

2- آیا با انتخاب تحویل اکسپرس، محصول خریداری شده، مشمول هزینه ارسال نیز می‌شود؟

با انتخاب تحویل اکسپرس محصول شما سریع‌تر به دست شما خواهد رسید (۲۴ الی ۴۸ ساعت) که این سرویس نیز مستلزم هزینه اضافی است.

 

3- امکان تحویل محصول در روز و ساعت مشخصی وجود دارد؟

تمامی محصولات به شرکت پست ارائه می‌شود و زمان توزیع محصول مشخص نیست.

 

4- چند روز پس از ثبت سفارش، محصول موردنظر را دریافت می‌کنیم؟

تحویل کالا در تبریز در همان روز انجام می‌پذیرد اما در شهرستان‌های دیگر نسبت به نوع ارسال محصول از یک روز کاری تا هفت روز کاری متغیر است.

یا

مدت زمان تحویل مرسوله چقدر است؟

مدت زمان تحویل مرسوله بسته به وضعیت تحویل فوری محصول است. این وضعیت در صفحه محصول برای همه محصولات درج شده است.

اگر محصول مربوطه در شهر موردنظر شما دارای قابلیت تحویل فوری باشد و شما سفارش خود را قبل از ساعت ۱۴ ثبت نمائید، محصول شما همان روز در آدرس موردنظر تحویل داده میشود و اگر سفارش شما بعد از ساعت ۱۴ و یا در روز تعطیل رسمی ثبت شود نهایتاً فردا صبح تحویل داده خواهد شد.

اگر محصول مربوطه در شهر موردنظر شما دارای وضعیت تحویل فوری نباشد، تحویل ظرف حداکثر ۱ الی ۳ روز کاری خواهد بود.

یا

چه زمانی سفارشم ارسال می‌شود و به دستم می‌رسد؟

یا

چطور می‌توانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

یا

 

5- سفارش‌ها چگونه از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شوند؟

 

6- ارسال سفارش‌ها از طریق اتوبوس، به چه صورت است؟

در ارسال به کمک اتوبوس، تنها تحویل کالا به باربری یا راننده و اخذ اطلاعات وی جزو وظایف " فون پرو " بوده و ریسک یا عواقب گمشدگی، ایرادات، خسارات و موارد امثالهم همگی به عهده‌ی خریدار می‌باشد. روش ارسال پیشنهاد شده در " فون پرو " ، پست پیشتاز به همراه بیمه می‌باشد چراکه گمشدگی و نقص در این روش ارسال به حداقل ممکن می‌رسد.

 

7- امکان ارسال سفارش‌ها از طریق تیپاکس، به کدام شهرها وجود دارد؟

این امکان در حال حاضر وجود ندارد.

 

8- اگر کالایی خریداری شده با کالای تحویلی تفاوت داشت، چه‌کاری باید انجام دهیم؟

در طی فعالیت " فون پرو " هیچ‌گاه همچنین مشکلی پیش نیامده است اما چنانچه به فرض مثال محال چنین اتفاقی برای شما افتاد در همان روز باهماهنگی با واحد پشتیبانی محصول را برای ما بفرستید تا محصول جایگزین برای شما ارسال گردد.

یا

اگر کالای تحویل داده شده مغایر با سایت باشد می‌توانم آن را برگردانم؟

وجود مغایرت، باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع‌رسانی گردد.

 

9- در صورت خودداری ما از تحویل کالای سالم و بدون ایراد چه اتفاقی می‌افتد؟

در صورت خودداری شما از تحویل کالای سالم و بدون ایراد ، کالای مزبور به مدت یک ماه به‌صورت امانت نزد " فون پرو " در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت " فون پرو " در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

 

بازگردانی کالا

1- آیا امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد؟

بله. همواره می‌توانید تا قبل از ارسال کالای خریداری شده (قبل از ساعت 12 ظهرروز ثبت سفارش) به شما آن را لغو و یا تغییر دهید. حائز اهمیت است چنانچه مرسوله شما در قسمت سفارش‌ها به حالت ارسال شده درآمده باشد باید در اولین فرصت، پس از دریافت کالای خریداری شده، در طی نهایتاً یک هفته اقدام به ارسال مجدد کالا به " فون پرو " کنید. واضح است که کالای دریافتی را نباید باز و یا دست‌کاری کنید درغیراینصورت حق تغییر کالا از شما پس گرفته خواهد شد.

 

2- چگونه می‌توانم سفارش خود را تغییر داده یا لغو کنم؟

برای مشاهده قوانین لغو سفارش، به قسمت انصراف از خرید توسط مشتری واقع در قسمت پایین صفحه قوانین و مقررات فروشگاه مراجعه نمایید.

یا

برای تغییر یا لغو سفارش می‌توانید با بخش فروش تماس حاصل فرمانید در غیراینصورت امکان لغو سفارش توسط مشتری پس از ثبت سفارش و ارسال محصول امکان‌پذیر نخواهد بود.

 

3- چطور می‌توانم خبرنامه‌های دریافتی را لغو کنم؟

در انتهای هر ایمیل درج شده " چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید " شما می‌توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.

 

4- درصورتی‌که کالا موردپسندم نباشد، می‌توانم آن را مرجوع کنم؟

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که دارای آسیب‌دیدگی باشد.

 

5- اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب‌دیده است می‌توانم آن را تحویل نگیرم؟

بله ، درصورتی‌که آسیب در لحظه قابل‌مشاهده باشد، شما می‌توانید کالا را تحویل نگیرید.

 

6- اگر کالایی بازگردانده شود، مبلغ پرداختی به چه صورتی به‌حساب خریدار واریز می‌گردد؟

بعد از بررسی هزینه محصول در عرض ۲۴ ساعت به‌حساب شما عودت داده می‌شود.

 

7- اگر محصول خریداری شده، دچار ایراد و یا شکستگی بود، چه‌کاری باید انجام دهیم؟

مطمئن باشید چنین اتفاقی نخواهد افتاد ولی اگر با چنین شرایطی مواجه شدید در همان روز با هماهنگی واحد پشتیبانی، محصول را برای ما ارسال کنید تا محصول جایگزین برای شما ارسال گردد.

 

8- در چه شرایطی می‌توانم کالای خود را بازگردانم؟

با مراجعه به بخش روش‌های بازگرداندن کالا می‌توانید از شرایط مرجوع کالا اطلاع پیدا کنید.

 

9- چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

شما می‌توانید از طریق فرم صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

 

10- روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

  1. کارشناسان خدمات پس از فروش " فون پرو " ایرادات مطرح‌شده را بررسی می‌کنند.
  2. علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تأیید یا رد می‌شود.
  3. پس از بررسی موارد مطرح‌شده در صورت تأیید ایراد کالا ، کالا برای شما تعویض می‌شود و در صورت عدم‌تأیید ، کالا به شما بازگردانده می‌شود.

 

11- تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری‌شده‌ی خود را مرجوع کنم؟

شما می‌توانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز برای کالا با ایراد فنی و تا 24 ساعت ، کالا با ایراد ظاهری و مغایرت را به ما اعلام کنید.

 

گارانتی

1- اگر کالایی که خریدم در حمل‌ونقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟

آسیب‌دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش " فون پرو " اطلاع داده شود.

 

2- کالایی که از " فون پرو " خریده‌ام، پس از یک هفته از تحویل کالا، خراب‌شده و نیاز به استفاده از گارانتی دارم، چطور می‌توانم از گارانتی استفاده کنم؟

" فون پرو " تا 7 روز از تاریخ تحویل کالا به شما، عودت کالا را بر عهده دارد. درصورتی‌که پس‌ازاین مدت کالای شما دچار نقص شود، درصورتی‌که تحت پوشش گارانتی باشد، می‌توانید برای رفع عیب به شرکت گارانتی کننده مراجعه نمائید.

 

3- کالایی را خریداری کرده‌ایم، اما از تاریخ گارانتی آن مدتی گذشته است، چه‌کار می‌توانیم انجام دهیم؟

همان لحظه با پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را بیان کنید.

 

4- اگر پس از وارد کردن کد گارانتی، با پیغام “کد معتبر نیست” مواجه شدیم چهکار باید بکنیم؟

لطفاً سریعاً با پشتیبانی تماس بگیرید و به‌صورت برخط مشکل شما حل خواهد شد.

 

5- چه مواردی از کالای خریداری شده، مشمول گارانتی است؟

نمایشگر دستگاه، لوازم جانبی از قبیل هندزفری، باطری و …؛ و همچنین صفحه‌ی لمس دستگاه دارای گارانتی نبوده و کلیه سایر موارد دارای گارانتی می‌باشد.

 

6- گارانتی تعویض 10 روزه کالا برای تمام کالاها اعمال می‌شود؟

بله. شما می‌توانید درصورت وجود ایراد در محصول از اولین روزی که کالای موردنظر به دست شما رسیده تا دهمین روز. کالا را تعویض کنید. لطفاً برای کسب اطلاعات کامل در این راستا به صفحه‌ی “شرایط ارجاع کالا” مراجعه بفرمایید.

 

7- گارانتی ویژه " فون پرو " چیست؟

با توجه به اشکالات به وجود آمده در دستگاه‌های دیجیتال اعم از تلفن همراه و تبلت و عدم پاسخگویی مناسب شرکت‌های گارانتی، همچنین دریافت هزینه‌های گزاف توسط تعمیرکاران متفرقه و درخواست مشتریان مبنی بر ارائه‌ی خدمات ویژه ازیک‌طرف و از طرف دیگر درخشش سابقه‌ی چندین ساله نام " فون پرو " در بخش خدمات پس از فروش، به‌منظور رضایت بیش‌ازپیش کلیه مشتریان، ما اقدام به ارائه‌ی گارانتی ویژه برای گوشی‌های موبایل و تبلتهای خود نمودیم. استفاده از گارانتی ویژه اختیاری بوده ولی به‌شدت توصیه می‌گردد. هزینه این نوع گارانتی بسته به محصولات متفاوت بوده و در توضیحات محصول ذکر می‌گردد. در زیر شرایط گارانتی ویژه ذکر شده است.

 

8- شرایط گارانتی ویژه " فون پرو " شامل چه مواردی نمی‌شود؟

 

9- شرایط اختصاصی گارانتی طلایی " فون پرو " چیست؟

 

عمومی

1- تفاوت قیمتی در " فون پرو " ، نسبت به قیمت بازار وجود دارد؟

یقیناً بله. یکی از بهترین مزایای " فون پرو " تفاوت قیمت با سایر رقبا می‌باشد همچنین شما در خرید آنلاین فقط هزینه محصول را می‌پردازید؛ و این خود یکی از مزیت‌های خرید اینترنتی خواهد بود. ما همواره با شعار رقابتی‌ترین قیمت با شما همراه خواهیم بود. هدف ما جلب رضایت مشتری از طریق ارائه مطمئن‌ترین محصولات با پایین‌ترین قیمت ممکن است.

یا

دلیل تفاوت فاحش قیمت محصولات نسبت به بازار و سایر فروشگاه‌ها چیست؟

یکی از مزایای " فون پرو" ، رقابتی بودن قیمت محصولات در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها می‌باشد؛ زیرا در " فون پرو " علاوهبر حذف واسطه‌ها، قیمت تمام‌شده کالا از طریق کاهش سایر هزینه‌ها نیز پایین آمده و شما در خرید فقط هزینه محصول را می‌پردازید. هدف ما جلب رضایت مشتری از طریق ارائه مطمئن‌ترین محصولات با پایین‌ترین قیمت ممکن است.

 

2- اعتماد، تضمین؟

فروشگاه " فون پرو " دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن می‌باشد. لوگوی نماد اعتماد با بررسی کارشناسان آن مجموعه به این فروشگاه اعطا شده است. این نماد را می‌توانید در صفحه‌ی اول سایت مشاهده بفرمایید.

برای اطمینان بیشتر به آدرس سازمان مراجعه بفرمایید:  مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

یا

چگونه به " فون پرو " اعتماد کنم و تضمین خرید از " فون پرو " چیست؟

فروشگاه " فون پرو " دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت می¬‌باشد. لوگوی نماد اعتماد با بررسی کارشناسان مربوطه پس از طی چندین مرحله ارزیابی‌ها و اخذ تعهدات مختلف به این فروشگاه اعطا شده است. نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ای است که منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادرشده و به کسب‌وکارهای اینترنتی مجاز، باهدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آن‌ها اعطا می‌شود؛ همچنین فروشگاه‌های دارای نماد اعتماد الکترونیکی همواره رصد شده و تحت بازبینی قرار می‌گیرند.

فروشگاه‌هایی که موفق به اخذ نماد از این وزارت خانه شده‌اند، موظف هستند اگر شما در خریدتان با مشکلی مواجه شدید پاسخگوی سؤالات و مشکلات شما باشند. در غیراینصورت نماد اعتماد الکترونیک فروشگاه مربوطه، لغو خواهد شد و مراتب به‌صورت قانونی قابل‌پیگیری خواهد بود.

علاوهبراین‌ها، امروزه بر همگان آشکار است که صداقت، امانت‌داری، رعایت حقوق مشتری و کسب رضایت مشتری لازمه رسیدن به موفقیت است. ازاین‌رو " فون پرو " همواره خود را موظف به رعایت این اصول دانسته و به مشتریان محترم اطمینان می‌دهد که با خیال راحت به خرید خود بپردازند و مطمئن باشند، پس از اولین خرید مشتری دائم ما خواهند بود.

یا

یکی از اصلی‌ترین فاکتورها، نماد اعتماد الکترونیکی می‌باشد که از مکانیزمهای اصلی توسعه اعتماد مشتریان است. نماد اعتماد الکترونیکی به شکل یک علامت در سایتهایی که از نظر قانونی فعالیت آنان مورد تأیید است به نمایش درمی‌آید.

فاکتور دوم پرس‌وجو از فروشندگان همکار می‌باشد که صحت و اعتبار ما را تأیید می‌کنند.

یا

هنوز به خرید اینترنتی اعتماد ندارم چگونه مطمئن باشم که پس از خرید کالا به دست من می‌رسد؟

فروشگاه اینترنتی" فون پرو " دارای نماد الکترونیکی می‌باشد که به این فروشگاه رسمیت می‌دهد، نماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق عملکرد آن با قوانین اعطا می‌شود و کسب‌وکار اینترنتی دارای نماد به‌صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.